dinsdag 15 november 2016

Moodboard: Visitekaartje

Ik ben een echte verzamelaar en mijn laptop staat vol mapjes waar alleen ik nog de weg in kan vinden. Als ik dan inspiratie nodig heb duik ik mijn verzameling in. Als student was ik nog wel eens bang dat ik te erg beïnvloed zou worden door inspiratie uit andere ontwerpen te halen. Alsof je dan ideeën zou stelen en niet vernieuwend genoeg was. Een familievriend heeft me toen dit meegegeven: 'Alles is al gedaan, maar niet door jou'. Bedankt Jan!
Het eerste wat ik nu nog steeds doe als ik aan een ontwerp wil beginnen is een inspiratiemap maken. Dit is een fijne manier om gericht te beginnen. Vragen als: 'wat wil je uitstralen?' zijn erg abstract en als beelddenker ga ik dus voor een beeldend verhaal.

Hieronder zie je mijn inspiratie verzameling voor mijn logo en visitekaartje voor Lynn's!
(Alles komt van Pinterest - Did I use your design? Let me know and I will add your name.)











Nu ook benieuwd naar het eindproduct? Voila! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten