woensdag 16 november 2016

Lynn's Photography

Na mijn afstuderen heb ik veel tijd gehad om na te denken over waar mijn passies en krachten liggen. Het niet vinden van een baan als grafisch ontwerper heeft me gepushed verder te kijken. Wat vind ik nog meer leuk om te doen? En 2016 was het jaar van doen! Klaar met wachten en tijd om te beginnen. Dit was het begin van Lynn's.
Langzaam aan beginnen de vertakkingen duidelijker te worden. Lynn's Furniture loopt inmiddels en hiernaast heb ik mijn grafische portfolio de laatste tijd weer up to date gebracht met mijn laatste projecten. Nu wordt Lynn's Design uitgebreid met Lynn's Photography.
Ik ben al langer bezig met het fotograferen van mijn producten, triatlons en meer. Hier hebben jullie vast al meer van gezien. Nu Lynn's Furniture staat en loopt kan ik nu meer tijd en aandacht in mijn fotografie steken.

Hier alvast een voorproefje, en wat voor een! Portretten van twee mooie mannen. Mijn broertje en vriend. Bedankt dat jullie me nog steeds aardig vinden na alle sneaky foto momenten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten